Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
OBLIGATIILE CARE REVIN SHORTCUT S.R.L.Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, exceptand costurile livrarii. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 2 zile lucratoare de la receptionarea produselor. OBLIGATIILE CARE REVIN CONSUMATORULUIProdusele sunt inmanate Shortcut S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.PRODUSE EXCLUSE, FARA DREPT DE RETURNAREUrmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
PUTETI SOLICITA RETURUL DE PRODUSE IN URMATOARELE CAZURI:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru. Returnarea produselor la sediul Shortcut Computer se poate face de luni pana vineri in intervalul 08:00 - 18:00. Va recomandam expedierea prin curier. In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului. Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate. TRIMITEREA GARANTIILORDaca aveti certitudinea ca produsul necesita acordarea garantiei, il puteti expedia la adresa Shortcut S.R.L., Brasov, Grivitei 49, insotit de o copie a certificatului de garantie si o descriere a defectului prin intermediul URGENT-CARGUS/FAN CURIER, solicitand preluarea coletului de la adresa dumneavoastra. Costul transportului de la expeditor la sediul nostru fiind suportat de catre dumneavoastra, iar cel retur (cu produsul schimbat/reparat) de catre Shortcut S.R.L. Mentionati curierului ca este o expeditie a unui produs la care se solicita acordarea garantiei. Puteti preda personal produsul catre Departamentul Garantii, de luni pana vineri intre orele 09.30 si 18.00, insotit de o copie a certificatului de garantie. Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau suport pentru expediere contactand Departamentul Garantii, la urmatoarele numere de telefon: 0268/425268, 0726746356 In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de catre Departamentul Garantii). |